• Una aventura per compartir
  • Valldor solidari amb Kenya
  • Aladdin solidari al Col·legi Padre Damián
  • Tot un èxit el musical solidari Anastàsia!
  • Una aventura per compartir

I el grup de voluntaris va aconseguir el seu somni. Tot va començar l'estiu passat. Quin és el teu somni, Núria? - Viure una experìencia a l'Àfrica. I la Núria, juntament amb un bon grup de persones, es va posar en marxa per al Projecte Kimlea. Primer va venir la gent, l'etapa de formació, la cerca de recursos, el contacte amb tanta gent generosa que ens va ajudar... L'estada a Kènia, del 25 d'agost al 10 de setembre... I ara ja estem de tornada, havent viscut l'experiència més enriquidora de la nostra vida... almenys fins ara! Kimlea Training Center de Kenya, un projecte d'apoderament de la dona en el qual la Fundació porta molts anys treballant. Si voleu veure com ens va anar, podeu llegir les entrades del bloc d'aquells dies.

• Valldor solidari amb Kenya

Valldor representa el musical "Aladdin" al Centre Cívic Casinet de Sants a favor de Kenya.

• Aladdin solidari al Col·legi Padre Damián

Les noies de Valldor han fet un musical per apropar la cultura teatral a tots aquells que no la poden gaudir habitualment.

• Tot un èxit el musical solidari Anastàsia!

El club Sínia de Terrassa va organitzar un musical solidari a favor d'Ebale!

Colònies

Organitzem colònies i activitats d'estiu de caire formatiu per a nens i joves

Mou fitxa!

Participa al nostre programa de voluntariat per a totes les edats

Promoció cultural i educativa

Dóna suport a projectes de formació a través de centres culturals

Et necessitem!

Dóna'ns una mica del teu temps i contribueix a fer entre tots un món millor

Aladdin Solidari

Valldor us convida al musical solidari Aladdin pel projecte Kimlea de Kenya.
      22-06-18

Inscripció colònies

Últim dia per poder-te inscriure a les Colònies 2018.
      1-06-2018
    • Crowdfunding

Crowdfunding "Vespa Extreme"

En Jaf Fernández fa un crowdfunding per al projecte Hospital Monkole.

Un Somni Africà - 20 anys Montblanc

Les participants en el Camp de Treball a Limuru (Kènia) fan una rendició de comptes de les tasques desenvolupades aquest estiu.

Anastàsia Solidària

Músical solidari per l'Hospital Monkole.
      01-06-2018