hosting per

Liziba

Localització: Kinshasa (RD del Congo).

Projecte: Centre d'Educació Secundària Liziba.

Objecte: El centre Liziba promou l'accés a l'educació secundària a joves sense recursos econòmics mitjançant beques i ajudes.

Contrapart: Association Africaine pour l'Education et l'Instruction (AFEDI).

Beneficiaris directes: 1.200 alumnes.

Beneficiaris indirectes: 7.200 persones.

Les escoles Liziba i Bozindo són centres d'ensenyament creats per un grup de pares congolesos el 2009, que tracten d'afavorir la qualitat educativa i humana dels seus alumnes, així com l'apoderament de la dona a través de la seva formació acadèmica i com a persona. Les dues escoles funcionen a ple rendiment i actualment es troben ja en fase d'ampliació de la seva infraestructura.

Descarrega aquesta fitxa per fer un donatiu a aquest projecte.

Si vols més informació, clica aquí.