Yarani

Localització: Abidjan (Costa d'Ivori).

Projecte: Beques d'estudi per a joves de la escola de capacitació professional Yarani.

Objecte: Yarani és una escola de capacitació professional en hostaleria per a dones joves que no han pogut continuar els seus estudis per la situació familiar d'extrema pobresa en la qual viuen.

Contrapart: Association Education et Développement (EDE).

Beneficiaris directes: 320 joves.

Beneficiaris indirectes: 1.920 persones.

Després de dos anys d'estudi, la majoria de les joves accedeixen a un lloc de treball ben remunerat en hotels i ambaixades (més del 90% de cada promoció) o munten el seu petit negoci de càtering. Fundació Montblanc canalitza col·laboracions i destina fons propis per becar les joves.

Descarrega aquesta fitxa per fer un donatiu a aquest projecte.

Si vols més informació, clica aquí.

Més informació SÍ, ACCEPTO