Projecte LTPK

Localització: Mont-Ngafula, Kinshasa (RD del Congo)

Objectiu del projecte Preparar professionalment a joves que viuen en extrema pobresa.

Contrapart: CECFOR.

Col·laboradors: IESE Business School.

Beneficiaris: 420 noies.

El projecte LTPK promou la preparació professional de noies joves que viuen en un entorn d’extrema pobresa i risc d'exclusió per permetre'ls la seguretat alimentaria (camperoles), l'alfabetització (antena social), i/o l'accés al mercat laboral formal en el sector serveis i l'especialització en l'àmbit hoteler, (Lycee Téchnique et Profesionnel Kimbondo).

Si vols més informació, clica aquí.

També pots fer un donatiu a travès de PayPal aqui:

Si necessites un certificat, no oblidis enviar la fitxa amb les teves dades a la Fundació.

Més informació SÍ, ACCEPTO