Pediatrie Kimbondo

Localització: Quartier Kimbondo, Mont-Ngafula, Kinshasa, RD Congo.

Objectiu del projecte Cuidar, educar i proporcionar sanitat als joves orfes de la zona.

Contrapart: Pediatrie Kimbondo.

Beneficiaris: 800 nens i nenes.

La Pediatrie Kimbondo és un hospital que va ser creada el 1981 pel Pare Hugo i la doctora Perna amb l'objectiu d'acollir nens i nenes que són orfes i pateixen malalties. Amb el temps, van aconseguir obrir, també, l'orfenat Maman Nkoko, en el qual donen residència a més de 800 nens. Per més informació, entra al Blog de la Rosa, una voluntària de València que ha estat aquest any allà.

Us deixem un vídeo de la nostra experiència a la Pediatrie Kimbondo:

Pots fer un donatiu a travès de PayPal aqui:

Si necessites un certificat, no oblidis enviar la fitxa amb les teves dades a la Fundació.

Més informació SÍ, ACCEPTO