Èxit de l'afterwork solidari pel Projecte Ebale

El restaurant Solidarik de Barcelona va acollir el passat mes de març un Afterwork promogut pel Comitè Junior de la Fundació Montblanc, on es va donar a conèixer a uns 40 joves el Projecte Ebale, al que es van destinar tots els beneficis obtinguts en aquest esdeveniment.

Eva Camarasa, voluntària de Mou Fitxa, ens visita

A principis de Juny, Montblanc va convidar a l’Eva Camarasa a veure la Fundació. Al llarg de la visita, ens va explicar diverses anècdotes que havia tingut durant aquest darrer any fent voluntariat al Consorci Sociosanitari d’Igualada a la Residència Pare Vilaseca.

Volem ajudar a les camperoles de la RD del Congo

El Projecte Camperoles promou l'organització de 50 camperoles de la zona agrícola de Lutendele, a la ciutat de Kinshasa, proporcionant el capital inicial necessari, perquè gestionin les seves pròpies explotacions d'hortalisses -sense abandonar el cultiu de mandioca, base de l'alimentació familiar- augmentant la producció i l'eficiència de la seva activitat i possibilitant la comercialització conjunta dels excedents.