hosting per dinahosting

Doctora Congo

L'equip de Muzungu Producciones (Xavier Aldekoa, Edu Marín i Angel Ballesteros) explica la història de Céline Tendobi, Cap de Ginecologia de l'Hospital Monkole, situat a Kinshasa (República Democràtica del Congo), un dels pitjors països del món per néixer dona.

Publicacions: La Vanguardia Digital, 14 de juliol de 2019Article a La Vanguardia, 4 de juliol de 2019Semàfor verd a La Vanguardia, 4 de juliol de 2019RAC1, 7 de juny de 2019Telesur, 5 de juny de 2019

Hem guanyat la beca Devreporter de Lafede.cat

Fundació Montblanc ha estat becada per Lafede.cat – Organitzacions per a la Justícia Global amb l a III Beca Devreporter, per a la realització del projecte denominat “In the Belly of Congo”.

2 premis pel projecte educatiu "Nosaltres"!

La plataforma educativa i audiovisual "Nosaltres" que la Fundació Montblanc va estrenar al febrer, s'ha endut dos premis per a "millor actriu" i una selecció oficial en tres festivals de cinema.

Ja hem acabat el rodatge!

La Fundació Montblanc ja està preparant nous continguts audiovisuals per a la seva plataforma educativa: "Nosaltres".

Més informació SÍ, ACCEPTO