Talent a l'escenari per al projecte de camperoles

Un equip de 25 joves universitàries va representar el 29 d’Abril un Musical Solidari amb la finalitat de recollir fons per destinar al projecte d’ajuda a camperoles de RD del Congo.

Les estudiants van estar assajant durant 4 mesos el musical “El Príncipe de Egipto”. La representació va tenir lloc al Teatre de Sarrià i van assistir-hi unes 130 persones. A l’inici de l’actuació van explicar el projecte i van posar un vídeo per donar-lo a conèixer. Algunes de les persones que van venir a veure la representació van voler col·laborar més amb el projecte fent un donatiu més gran.

Al final de cada assaig, les joves participants es reunien per parlar sobre algun aspecte de la solidaritat o sobre les actituds que ha de tenir una voluntària. Tot i que totes van gaudir molt ballant i actuant, el motor principal d’aquesta activitat va ser la il·lusió de poder col·laborar amb un col·lectiu que ho necessitava.