La Coral Vozes a l’Associació Club Cantarell a favor del projecte Ebale.

L’Associació Club Cantarell de Sant Cugat del Vallés va organitzar un concert solidari amb la Coral Vozes pel projecte Ebale de la Fundació Montblanc.

Màgia és potser la millor paraula per descriure l’esdeveniment. En un entorn de vegetació, sobre una tarima estaven els joves membres de la Coral Vozes. Prop de 200 persones van compartir, el passat 9 de juny, l’experiència d’escoltar per primer cop la coral, un projecte solidari amb el qual es pretén formar a infants i joves de barris marginals en el món de la música i el cant.

Van cantar 10 cançons en diversos idiomes i, al final, com a conseqüència de l’ovació del públic, van decidir cantar una més. “Que petits són, però que bé ho han fet”, “Tenen molt de talent”, “Són uns valents”, van ser algunes de les frases que els espectadors de Sant Cugat compartien al acabar l’acte.

La Fundació va assistir a l’esdeveniment per tal de poder explicar el projecte Ebale al públic que va ser convidat per l’Associació Cantarell.

Cantarell, un projecte dirigit a la formació en valors i temps de lleure de la joventut a Sant Cugat, va ser el primer projecte que va rebre suport des de la Fundació; aquesta nit, conscient del seu paper de germà gran, col·labora de forma efectiva amb un nou projecte de la Fundació, Ebale, que tracta de garantir per les dones de la República Democràtica del Congo, les millors circumstàncies durant el procés d’embaràs i, així, evitar l’alta mortalitat en el part.

Tot i que la cantata va acabar, el públic es va quedar a l’Associació per sopar en família i retrobar-se amb amics que feia temps que no veien. A més a més, per tal de fer la vetllada més entretinguda, des de l’Associació es va fer un sorteig de diversos productes que van estar donats per empreses tèxtils, de cosmètica o de viatge per a recolzar l’objectiu solidari de l’acte i del projecte Ebale.

Des de la Fundació són tot paraules d’agraïment relacionades amb l’Associació i la Coral Vozes per donar suport a les causes de cooperació per les quals vetlla Montblanc.

Resum de l'acte: