Mou Fitxa Igualada a la XXVIª Diada Familiar Montclar Mestral

El diumenge 11 de juny un grup de voluntàries MOU FITXA d'Igualada van estar present a la Festa Major del col·legi MONTCLAR-MESTRAL.

Van ser amb dos objectius clars: donar a conèixer el món fascinant del voluntariat i donar suport al Projecte Ebale de la Fundació Montblanc amb la venda de manualitats realitzades per la gent gran de la Residència Pare Vilaseca.

Durant aquest curs escolar 2016-2017, les voluntàries els han organitzat un taller setmanal i en el seu moment els van proposar fer algunes manualitats per recollir fons per a mares gestants i nadons de l'Hospital Monkole de Kinshasa a la República Democràtica del Congo.

La resposta va ser unànime: TOTES A PER ÀFRICA!

Il·lusionades i contentes van pintar punts de llibres i flascons reciclats on, en alguns, van col·locar en les tapes animals d'Àfrica per obtenir flascons multiusos amb aires africans i en altres van obrir ranures, van pintar i els van convertir en guardioles perquè famílies voluntàries, durant l'estiu, vagin recol·lectant monedes pro Ebale a casa, entre familiars i amics ...

La pintura al guix que van utilitzar va ser una donació de la Encanterie de Barcelona.

A la Festa Major moltes famílies van fer la seva donació i es van emportar alguna de les manualitats; sobretot, voluntaris espontanis, alumnes i alumnes de primària tant de Montclar com de Mestral van ajudar a la taula i van córrer la veu entre els presents perquè s'acostessin a l'estand per donar suport a l'Àfrica.

"Voluntariat MOU FITXA una tasca que no acaba i va sumant fitxes i fites!"