hosting per

Institució Igualada: Teatre solidari en favor de "Ebale - Forfait Mama"

Els alumnes d'Institució Igualada han decidit col·laborar amb el Projecte Ebale

El passat divendres 30 de novembre els membres de la Fundació Montblanc van traslladar-se a Institució Igualada, l’escola que engloba actualment els col·legis Montclar i Mestral d’Igualada, per explicar als alumnes de primària i secundaria l’actuació que fa la Fundació a la República Democràtica del Congo amb la plataforma Ebale.

El projecte solidari, anomenat “Forfait Mama”, està promogut per la Fundació Amics de Monkole, la Fundació Montblanc i l’ONG Onay i consisteix en aportar ajuda a l’Hospital Monkole, ubicat a la perifèria de Kinshasa (República Democràtica del Congo), per atendre a dones desfavorides durant l’embaràs, el part i el postpart a l’hospital i, si és necessari per al seu estat de salut, el nounat pot ser tractat en la unitat de neonatologia fins a la seva recuperació.

És per això, que els alumnes de la Institució Igualada han decidit col·laborar en la causa; de manera que celebraran una obra teatral a l’Ateneu Igualadí, on tots els beneficis obtinguts seran donats per col·laborar amb el programa “Forfait mama”.