• Plataforma educativa i audiovisual de convivència

El projecte

• Un projecte gratuït i de fàcil us

Com funciona

• Una websèrie de 5 capítols nous cada any

Capítols

Guies

• Dinamitzacions a l'aula

Anem a l'escola

Plataforma

Una plataforma digital d'accés totalment gratuït per disposar del contingut tantes vegades com vulguis. Només t'has de registrar.

Públic

Docents, psicòlegs, responsables de centres culturals i monitors d'entitats de lleure, poden gaudir del projecte sense compromís.

Educació

Cada curs escolar, oferim cinc noves ficcions curtes realitzades per tractar temes que preocupen als adolescents a l'aula de 5è, 6è, ESO i Batxillerat.

Dossiers

A la plataforma, podràs trobar dossiers pedagògics elaborats per docents de Catalunya on es proposen activitats sobre els vídeos per treballar a l'aula.

Què oferim?

Recordeu que per accedir al contingut audiovisual i les activitats pedagògiques, cal fer un registre previ. Un cop fet, podreu arribar, sense problema, a tot el contingut de manera gratuïta.

Si us voleu fer una idea més detallada de què oferim a nivell de contingut audiovisual, podeu veure els teasers de cada temporada que vam fer per presentar-lo als diversos col·laboradors que ens han ajudat a fer possible el programa educatiu.

Temporada 1

Temporada 2

Teaser

Durant el 2018, gràcies a la qualitat audiovisual del projecte, hem guanyat  diversos reconeixements cinematogràfics; on es destaca la proximitat i naturalitat a l'hora de treballar conflictes adolescents a través de la ficció.

El nostre equip

El projecte audiovisual i educatiu produït per Fundació Montblanc per a la promoció de la dona ha estat possible gràcies a diverses entitats i empreses que han col·laborat i han cregut des del principi: Atrápalo, Col·legi Sant Marc de Sarrià, Blanquerna Facultat de Comunicació, Filmoteca de Catalunya. EPIC, Zumzeig Cine Cooperativa, Princess Margaret School i Ajuntament de Barcelona.

A més a més, els dossiers d'activitats s'han escrit a partir de l’experiència de personal docent voluntari del programa "Mou Fitxa" de la Fundació que, de manera totalment altruista, han aportat els seus coneixements en les dinàmiques que proposem i podreu trobar un cop us hagueu registrat.

Pel que fa al factor audiovisual, Montblanc ha comptat amb el suport d'un equip de joves que no només han aportat la seva professionalitat, sinó les seves pròpies experiències.

Per saber-ne més

Qui som?

Si vols més informació

Horari:

Dilluns a Divendres: 8 am - 17 pm
Dissabte i Diumenge: Tancat

Carrer de Sants, 14-16, Principal
08014 Barcelona

Newsletter Montblanc

Subscriu-te si vols més informació dels projectes que fem

© Fundació Montblanc per a la promoció de la dona. Carrer de Sants 14-16, Principal - 08014, Barcelona