Publicacions solidàries

Dins de les activitats de promoció cultural i educació que porta a terme la Fundació Montblanc, incloem en aquest apartat dues publicacions pròpies que es poden aconseguir a través del nostre contacte web.

Es tracta de:

El príncep d'Àfrica

Com a inici de la col · lecció "Educar en solidaritat", la Fundació ha traduït al català i editat el conte "El príncep d'Àfrica", de l'escriptora Núria Torrell. És una bonica història en què l'autora reflecteix que l'esforç per adaptar-se i respectar els altres és la millor manera de superar les diferències culturals i iniciar una bona amistat. Va dirigit a nens i nenes a partir de 7 anys.

Amb els 5 sentits

De la col · lecció "Educar en solidaritat", el títol "Amb els cinc sentits" és un llibre fàcil de llegir que aconsegueix arrencar més d'un somriure als que vivim immersos en una societat tecnològica i, per què no dir-ho, una mica deshumanitzada. Parla de la vida tal com es viu en una zona camperola de l'orient bolivià, pobre, pacient, a la vora de l'exclusió ...

La seva autora, Blancamaría Sanz Hidalgo viu a Bolívia des de fa 18 anys i sempre diu que "no triem el país on naixem, però el lloc que triem per viure compromet totalment la nostra existència".

Más información SÍ, ACEPTO