Qui som

Fundació Montblanc és una fundació privada, de caràcter cultural i assistencial, constituïda l'any 1998 per un grup de professionals catalans units pel desig de promoure el desenvolupament humà amb especial èmfasi en la protecció de la infància i la joventut.

Encara que el seu àmbit d'actuació és principalment Catalunya, també dedica el seu esforç a països que per diverses circumstàncies no han pogut encara arribar al mínim desenvolupament que la dignitat dels seus habitants mereix.

El seu equip humà està format per un Patronat, que és l'òrgan de govern de la Fundació; un petit equip de professionals que gestionen l'entitat; grups promotors voluntaris de cadascun dels projectes; professionals de diversos àmbits que aporten la seva experiència de forma voluntària; i un nombre, cada vegada més gran, de persones que confien en la seva labor, i que, amb les seves aportacions grans i petites, fan possibles els projectes que realitza.