hosting per

Voluntariat

Volem canviar el món, construir una societat més justa i solidària. El voluntariat és una manera d'entendre la vida, una actitud que ens porta a entendre quin és el nostre paper actiu per aconseguir aquesta transformació. Ens fa ser part de la solució.

El Programa de Voluntariat de la Fundació Montblanc marca les línies estratègiques i objectius que pretenem assolir, adaptant-se a les necessitats actuals de la gent gran i les famílies, i garantint una gran qualitat humana als nostres voluntaris. Pots col.laborar puntualment, o integrar-te en un grup de voluntariat periòdic. Vine a treballar amb nosaltres!!

Montblanc col·labora amb

Si ets dels que no tens temps, i en canvi pots col·laborar econòmicament amb el funcionament del programa, necessitem la teva ajuda. En què? Doncs tant en la imprescindible financiació de les activitats de la Fundació com en la posada en marxa de nous projectes.

Per suposat, els teus donatius tenen reducció fiscal en l'IRPF per a persones físiques i en l'I.S. per persones jurídiques. A més, sempre estaràs informat en rebre les nostres publicacions impreses i digitals.