Hem rebut els equips informàtics de la Corporació de Salut del Maresme i La Selva

12 Febrer 2014

La Corporació de Salut del Maresme i La Selva (CSMS) ha fet una donació de material informàtic, monitors i impresiores a la Fundación Barraquer, entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu facilitar l'assistència oftalmològica per contribuir a millorar la salut visual de les poblacions sense accés a cures sanitàries.

A més, la Fundació es compromet a fer una redistribució de part d'aquest material a la Fundació Por una Sonrisa en África, la Fundació Anna Ribot i Fundació Montblanc per la Promoció de la Dona. Entre el material hi ha 12 pantalles, 8 ordinadors portàtils, 8 ordinadors, 11 impresores làser, 4 impresores d'injecció a tinta, 3 scanners i 1 multifunció.

La Corporació dóna tot aquest material que s'ha deixat d'utilitzar, no perquè no funcioni correctament, sinò perquè actualment el treball diari amb les noves aplicacions de la nostra institució requereix un equipament òptim a tots els nivells. La rellevància de cada dia prenen els sistemes informàtics al sector sanitari han fet que la renovació tecnològica de material informàtic d'organitzacions com la Corporació de Salut del Maresme i La Selva es doni a un ritme superior a l'obsolescència total de les possibilitats dels equipaments. D'aquesta manera, els equips informàtics que ja no responen adequadament a les necessitats dels professionals de la Corporació encara poden tindre un cert temps de vida útil en altres organitzacions o entorns.