Camperoles

Localització: Kimbondo (RD del Congo).

Objectiu del projecte: Promoure la formació i iniciatives relacionades amb l'agricultura i productivitat.

Contrapart: ONG CECFOR.

Col·laboradors: Diputació de Barcelona, Ajuntament de Barcelona, IESE Alumni, Fundación Caja Navarra i donants privats.

Beneficiaris: 100 dones camperoles anuals.

El projecte promou l'organització de camperoles de Kimbondo, proporcionant el capital social necessari perquè gestionin les seves pròpies explotacions d'hortalisses, sense abandonar el conreu de mandioca, base de l'alimentació familiar.

Fes un donatiu amb targeta a travès de Paypal:

Descarrega aquesta fitxa per fer un donatiu a aquest projecte.