Pediatrie Kimbondo

Localització: Quartier Kimbondo, Mont-Ngafula, Kinshasa, RD Congo.

Objectiu del projecte Cuidar, educar i proporcionar sanitat als joves orfes de la zona.

Contrapart: Pediatrie Kimbondo.

Beneficiaris: 800 nens i nenes.

La Pediatrie Kimbondo és un hospital que va ser creada el 1981 pel Pare Hugo i la doctora Perna amb l'objectiu d'acollir nens i nenes que són orfes i pateixen malalties. Amb el temps, van aconseguir obrir, també, l'orfenat Maman Nkoko, en el qual donen residència a més de 800 nens. Per més informació, entra al Blog de la Rosa, una voluntària de València que sovint viatja allà.

Us deixem un vídeo de la nostra experiència a la Pediatrie Kimbondo:

Pots fer un donatiu a travès de PayPal aqui:

Si necessites un certificat, no oblidis enviar la fitxa amb les teves dades a la Fundació.