hosting gràcies a

Benvingut!

Entra com usuari registrat per accedir a tot el contingut

Lideratge positiu: ajudant a créixer

Lideratge positiu: ajudant a créixer és la iniciativa de Youth Anoia, un grup de gent jove resident a Igualada interessat en aprendre més sobre lideratge juvenil, educació del temps lliure i voluntariat, que ha rebut aquest any el suport de la Unió Europea.

El projecte ha implicat finalment a un grup de més de 20 joves procedents de diversos entorns cuturals, tots ells residents a Igualada, en activitats d'aprenentatge informal en: cuina europea (on els joves han aprés a realitzar plats procedents d'altres cultures i tradicions com també sobre l'ús dels seus ingredients), manualitats (on han desenvolupat habilitats com la costura o la pintura), teate musical (psicomotricitat, expressió corporal i comunicació) i edició de vídeo (creació de storyboards, guió, anàlisi del material, muntatge, etc).

El projecte ha suposat un creixement en lideratge i tècniques de presentació per al grup de joves, ja que aquests han tingut que presentar els seus treballs (les receptes de cuina, manualitats, obres de teatre o vídeos) davant els demés, planificar cada activitat i el material necessari. S'intentarà també la presentació dels resultats (plats preparats, sketch musical, vídeos...) a alguns concursos convocats per entitats locals públiques o provades, amb el fi de donar major difusió a les activitats.

Carrer de Sants 14-16, Principal - 08014, Barcelona