Les famílies del Col·legi Montclar col·laboren amb el Projecte Ebale

L'Ateneu Igualadí va acollir el darrer divendres 16 de desembre l'obra de teatre de Nadal del Col·legi Montclar de Barcelona. Amb motiu d'aquest esdeveniment tradicional en dates nadalenques, les famílies van donar un cop de mà per recaptar fons per al projecte Ebale.

El projecte Ebale és un projecte solidari per assistir a dones i nens que viuen en condicions d'extrema pobresa a la regió de Kinshasa, a la República Democràtica del Congo. Aquest projecte està impulsat per ONAY (Organización Navarra para la Ayuda entre los Pueblos), l'Assosiació Amigos de Monkole i la Fundació Montblanc en col·laboració amb l'Hospital Monkole. Pretenen col·laborar a la viabilitat de l'hospital per tal de garantir l'accessibilitat a cures de salut d'aquest territori congolès.