110 persones a la II Barbacoa Benèfica Pro-Àfrica

El Comitè Junior de Fundació Montblanc va organitzar la II Barbacoa Benèfica Pro-Àfrica el darrer 27 de maig a Can Comalada pel projecte EBALE-MONKOLE i ha resultat ser un èxit.

Després d’una 1a edició en el 2016 on es va sobrepassar tota expectativa de gent que pogués assistir a l’esdeveniment, es va decidir tornar a repetir l’acte al 2017 amb un objectiu molt clar: aconseguir que més persones coneguin la Fundació i els seus projectes.  I s’ha complert, superant, de nou, les expectatives; 110 persones, d’entre 25 i 30 anys, alguns acompanyats, fins i tot, amb els seus fills, van assistir a un dia on van gaudir d’hores de companyonia i sol.

Aquest any es va decidir col·laborar amb un dels projectes més recents que té la Fundació i pel qual hi ha gran mobilitat, no només a Catalunya, sinó també a Madrid, Navarra, Santander i Andalusia. Parlem del projecte EBALE–MONKOLE, que vetlla perquè les mares a la República Democràtica del Congo puguin tenir un part amb les necessitats clíniques bàsiques cobertes. Un projecte que va ser present tot el dia gràcies a que les membres del Comitè Junior van presentar el projecte a les 110 persones que van assistir a l’esdeveniment, a qui els van repartir memòries de la Fundació i els Flyers d’EBALE.

La Montse Figuerola, l’Anna Fort, l’Anna Valentí  i l’Ana Vila,  les membres del Comitè Junior, van organitzar un dia on els riures, els retrobaments i el bon temps, van acompanyar a la Fundació a aconseguir el màxim de donatius possibles. Per això, no només es va fer la barbacoa, sinó que també es van incorporar gelats, un berenar dolç i diverses llaminadures. Com a novetat d’aquest any, es va decidir fer una tómbola, la recaptació de la qual va totalment destinada a al projecte EBALE-MONKOLE. Tots els objectes que es van sortejar van ser donats per diverses empreses que van voler col·laborar amb les causes i els valors de la Fundació Montblanc: Omega Pharma, que va cedir un pack de cremes, Siker, un pack esportiu, Korres, un set de manicura i cremes de bellesa, Casa Viva, amb una màquina de crispetes i una fondue, i, finalment, una Polaroid. Cal dir, també, que ja comptem dues edicions amb el recolzament d’Estrella Damm, que ens ajuda a aixecar esdeveniments solidaris dirigits a joves.

Amb tot això, segons la Montse Figuerola, presidenta del Comitè Junior, les persones que van assistir van gaudir tant del dia i amb l’experiència d’haver col·laborat amb un projecte com el d’EBALE, que els van demanar que fessin més actes com aquest al llarg de l’any.