Elora Dufour, estudiant en pràctiques francesa, s'acomiada de la Fundació

L’Elora Dufour ha estat treballant en projectes de cooperació internacional per la República Democràtica del Congo des de l’Abril del 2017.

Elora Dufour, estudiant de màster de relacions internacionals a França, va venir a fer les seves practiques a la nostra Fundació. Resulta curiós que volgués venir a Barcelona a fer-les quan té un bon nivell d’anglès, i és que l’Elora volia, per un costat, perfeccionar el seu castellà i, per un altre, treballar a una Fundació que promogués projectes per la dona a nivell internacional i no solament local.

Va arribar a principis d’abril del 2017 i ha estat amb nosaltres fins l’últim dia de maig. Dos mesos li han servit per aprendre sobre cooperació internacional, voluntariat local, colònies solidàries i el disseny  d’exposicions i esdeveniments per recaptar fons. L’hem vist créixer: va arribar parlant un castellà bàsic i amb algunes inseguretats de com enfrontar-se a nous reptes, i ara la veiem marxar sent encara més valenta i amb un nivell quasi professional de l’idioma. Fins i tot, ha aprés a llegir el català i a dir algunes paraules.

Però ella no ha estat l’única que ha aprés, els membres de la Fundació també hem crescut amb ella al llarg d’aquest dos mesos. L’Elora, amb un somriure sempre a la cara, ens ha ensenyat francès, a creure més en nosaltres mateixos i nous punts de vista més joves a l’hora de pensar i escriure els projectes.

Ara ens acomiadem, ja que marxa dos mesos a Madrid a seguir les seves pràctiques a la Fundació “Paz y Cooperación”; on de ben segur que aprendrà nous aspectes de la seva passió: les relacions internacionals. Amb tot això, L’Elora espera entrar a fer la segona part del seu màster a una entre les diverses universitats de prestigi de París; nosaltres estem totalment convençuts que ho aconseguirà perquè és molt treballadora i conscient de tot el que fa.

Li desitgem tota la sort del món i l’encoratgem a seguir lluitant pels seus somnis: nosaltres la recolzarem sempre que puguem.