Èxit de l'afterwork solidari pel Projecte Ebale

El restaurant Solidarik de Barcelona va acollir el passat mes de març un Afterwork promogut pel Comitè Junior de la Fundació Montblanc, on es va donar a conèixer a uns 40 joves el Projecte Ebale, al que es van destinar tots els beneficis obtinguts en aquest esdeveniment.

L'Anna Fort va introduir i concloure la presentació del Projecte, en la que també van intervindre l'Anna Vila, l'Anna Valentí i la Montse Figuerola. Totes quatre van explicar quina és la situació de la maternitat al Congo, amb totes les dificultats que comporta, i quines son les directrius que el Projecte Ebale segueix per tal de millorar les seves condicions. 9/3/2017