• Nosaltres

Després de les dues primeres temporades de Nosaltres en què des de la fundació Montblanc, hem impulsat i fet possible la creació d'aquest projecte, en estreta col·laboració amb un grup de joves voluntaris autodenominat Young Souls, que l'ha presentat a diversos concursos en què ha obtingut guardons com a millor webserie, millor director, millor actor i altres, i donada la qualitat cinematogràfica que ha anat assolint, el projecte ha anat evolucionant cap a temes que excedeixen els nostres objectius, de manera que les següents temporades així com la resta d'activitats vinculades amb el projecte que actualment es poden trobar a Youtube, Instagram, Tik Tok i altres xarxes i plataformes, pertanyen exclusivament als seus realitzadors. Esperem que la sèrie segueixi recollint els mateixos èxits que fins ara !!!

• Plataforma educativa i audiovisual de convivència

• Un projecte gratuït i de fàcil us

• Una websèrie de 5 capítols nous cada any

• Guies didàctiques que acompanyen l'audiovisual

• Dinamitzacions a l'aula

Projecte Educatiu

Nosaltres

creure en l'educació en valors

Un projecte educatiu i audiovisual fet per joves, realitzat expressament per sensibilitzar i fer reflexionar als adolescents

• EDUQUEM
    des d'una perspectiva interactiva i visual portem temes que preocupen als adolescents a l'aula perquè en parlin i reflexionin.

• INNOVEM
    amb ficcions rodades expressament pel projecte i supervisades per docents voluntaris de Catalunya.

• GRATUÏTAT
    absolutament tot el material del programa és gratuït per tots els centres educatius que vulguin treballar amb el projecte a l'aula.

• FUTUR
    comencem amb aquesta tanda de capítols amb perspectives de seguir fent de nous, sobre temes diferents.

SENSIBILITZACIÓ

L'assetjament escolar

El tema principal de la primera temporada. Tractem com aquest assetjament s'ha portat a les xarxes socials i aportem solucions positives per combatre'l.

El gènere i la dona

El gènere femení està en el centre de les històries perquè, tant els homes com les dones, puguin reflexionar sobre la visió del gènere femení en l'adolescència.

Les xarxes socials

Són eines que molts adolescents utilitzen sense haver rebut una educació sobre elles. En mostrem les conseqüències d'un mal ús.

Els pares

Intentem aproximar la família en la vida dels adolescents no com un enemic, sinó com algú a qui explicar els problemes perquè puguin ajudar.

El racisme

Lluitem perquè cada vegada siguin menys pronunciades les diferències entre ètnies a l'edat adolescent on el descobriment d'un mateix pren molta força.

L'amistat

És un dels aspectes més rellevants en l'adolescència. Per aquest motiu, exemplifiquem diverses situacions on l'enfrontament, el diàleg i el perdó hi són presents.

El nostre equip

El projecte audiovisual i educatiu produït per Fundació Montblanc per a la promoció de la dona ha estat possible gràcies a diverses entitats i empreses que han col·laborat i han cregut des del principi: Atrápalo, Col·legi Sant Marc de Sarrià, Blanquerna Facultat de Comunicació, Filmoteca de Catalunya, EPIC, Zumzeig Cine Cooperativa, Princess Margaret School i Ajuntament de Barcelona.

A més a més, els dossiers d'activitats s'han escrit a partir de l’experiència de personal docent voluntari del programa "Mou Fitxa" de la Fundació que, de manera totalment altruista, han aportat els seus coneixements en les dinàmiques que proposem i podreu trobar un cop us hagueu registrat.

Pel que fa al factor audiovisual, Montblanc ha comptat amb el suport d'un equip de joves voluntaris que no només han aportat la seva professionalitat, sinó les seves pròpies experiències.

Coneix la Fundació

Si vols saber més de nosaltres

Com funciona?

Fàcil, còmode i gratuït

El programa educatiu "Nosaltres" busca proporcionar eines educatives i audiovisuals de manera que siguin accesibles per a tothom de la manera més senzilla possible

Amb "Nosaltres" pretenem

Proporcionar eines educatives gratuïtes
Educar en valors als adolescents
Donar solucions creatives a conflictes socials

Com funciona

Audiovisual

Oferim cada curs escolar, 5 noves peces de curta durada on es tracten temes com l'assetjament escolar, el gènere, la relació amb els pares i amb els amics i les xarxes socials. Dirigides a les tutories o les assignatures d'ètica i ciutadania de Cicle Superior de Primària, ESO i Batxillerat.

Sinopsi

En l'apartat de capítols, podreu veure la sinopsi de les 11 peces, distribuïdes en dues temporades amb continuïtat entre elles, així com la durada de cadascuna i l'enllaç a les activitats pedagògiques que proposem per complementar els vídeos.

Registre

Si us resulta interessant el que heu llegit, només heu de registrar-vos a la plataforma en un procediment curt i senzill. Després, tindreu accés directe a la visualització del contingut i de les activitats de manera totalment gratuïta. Es podran registrar tants usuaris com siguin necessaris per a utilitzar còmodament els materials sense cap mena de compromís.

Recorda!

per veure els videos cal estar registrat!

Per accedir al contingut audiovisual i les activitats pedagògiques, cal fer un registre previ.

Un cop fet, podreu arribar, sense problema, a tot el contingut de manera gratuïta.

VIDEOS

Si us voleu fer una idea més detallada de què oferim a nivell de contingut audiovisual, podeu veure els teasers de cada temporada, que vam elaborar per tal de presentar-los als diversos col·laboradors que ens han ajudat a fer possible el programa educatiu.

Temporada 1

Teaser

Temporada 2

Teaser

Capítols
Temporada 1

Capítols
Temporada 2

Newsletter Fundació Montblanc

Subscriu-te si vols més informació dels projectes i activitats que fem.

Des del començament, gràcies a la qualitat audiovisual del projecte, hem guanyat  diversos reconeixements cinematogràfics; on es destaca la proximitat i naturalitat a l'hora de treballar conflictes adolescents a través de la ficció