hosting gracias a

Bienvenido!

Recuerda loguéate para acceder a todo el contenido

Voluntariado

Volem canviar el món, construir una societat més justa i solidària. El voluntariat és una manera d'entendre la vida, una actitud que ens porta a entendre quin és el nostre paper actiu per aconseguir aquesta transformació. Ens fa ser part de la solució.

El Programa de Voluntariat de la Fundació Montblanc marca les línies estratègiques i objectius que pretenem assolir, adaptant-se a les necessitats actuals de la gent gran i les famílies, i garantint una gran qualitat humana als nostres voluntaris. Pots col.laborar puntualment, o integrar-te en un grup de voluntariat periòdic.

Ven a trabajar con nosotros!!

• Soporte escolar

• Monitores de tiempo libre

• Residéncias de Mayores
  • Recogida de alimentos
  • Compañia gente mayor

Colabora

Si ets dels que no tens temps, i en canvi pots col·laborar econòmicament amb el funcionament del programa, necessitem la teva ajuda

En què? Doncs tant en la imprescindible financiació de les activitats de la Fundació com en la posada en marxa de nous projectes. Per suposat, els teus donatius tenen reducció fiscal en l'IRPF per a persones físiques i en l'I.S. per persones jurídiques. A més, sempre estaràs informat en rebre les nostres publicacions impreses i digitals.

Patrocínio

A través de la teva empresa pots patrocinar la nostra Fundació o qualsevol dels seus projectes.

Descarrega la teva  FITXA donatiu i envia-la per correu a:

Fundació Montblanc
Carrer de Sants, 14-16 Principal,
08014 Barcelona

Els  donatius efectuats a Fundació Montblanc per a la promoció de la dona són objecte de desgravació fiscal per a persones físiques i jurídiques, d'acord amb la llei 49/2002, de 23 de desembre.

Fundació Montblanc vol agrair-vos totes les col·laboracions, participacions, consultes, serveis i ajudes que ens permeten mantenir l'entitat i els projectes,

GRACIAS A TODOS!

Sants 14-16, Principal - 08014, Barcelona