hosting gracias a

Bienvenido!

Recuerda loguéate para acceder a todo el contenido

El Mirador

Falten

Dies
Hores
Minuts
Segons

per tancar inscripcions

Inscripció de l'1 de febrer a l'1 de juny

Ha nascut una estrella!

Temàtica

Agafa les crispetes que comença la pel·lícula, perquè en aquestes colònies descobriràs  tot el món de Hollywood, els secrets del cinema, el passeig de la fama, filmarem un lipdub , curtmetratges i moltes més activitats. Tu també pots ser una estrella  :  Llums , càmera...acció!

Mirador A

del 4 a l'11 de juliol

6è i 1r d'ESO

Associacions: Caliu , Cantarell, Carena, Llar, Pallars, Rimaia, Singlada, Sínia i Trasmall.

Mirador B

de l'11 al 18 de juliol

6è i 1r d'ESO

Associacions: Fontclara, Isard, L’Escó, Rocabruna, Rumbau, Septimània, Torxa i Undaris.

Tallers de manualitats

Tubbies

Activitats esportives

Masterchef

Circuits d'aventura

Excursions

Objectius de formació

Les activitats estan pensades perquè les nenes es diverteixin mentre treballem diferents valors tan necessaris en la nostra societat. Volem donar una formació integral de la persona en les colònies d'estiu i reforçarem valors com el companyonatge, el respecte, la generositat i la fortalesa.

Entorn

El Mirador Port del Comte està situat a peu de pistes de l'estació d'esquí alpí del Port del Comte, on podreu viure una experiència única en contacte amb un entorn de mitja i alta muntanya.

Allotjament

Edifici Mirador

25284 La Coma i la Pedra (Lleida) - (Solsonès)

Tel. 973 48 40 38