hosting gracias a

Bienvenido!

Recuerda loguéate para acceder a todo el contenido

Falten

Dies
Hores
Minuts
Segons

per tancar inscripcions

Inscripció de l'1 de febrer a l'1 de juny

INSCRIU-TE!

Caçatalents

Temàtica

En aquesta colònia podràs treure l'artista que portes dins.  Expressa't! Crea! Diverteix-te! A Clar del Bosc  t'estem esperant perquè comparteixis el teu talent amb nosaltres.

del 28 de juny al 3 de juliol

De 3r a 5è de primària

Associacions: Fontaclara, L’Escó , Rocabruna, Rumbau, Septimània, Torxa i Undaris.

Tallers de manualitats

Circuit d'aventura (Bosc vertical)

Masterchef

Activitats esportives i ginkana

Balls i coreografies

Jocs aquàtics i de nit

Altres activitats i excursions

Objectius de formació

Les activitats estan pensades perquè les nenes es diverteixin mentre treballem diferents valors tan necessaris en la nostra societat. Volem donar una formació integral de la persona en les colònies d'estiu a través: de l'amistat, generositat, responsabilitat, lleialtat... Tota una sèrie de valors molt importants per a la vida i pel seu futur.

Entorn

Clar del Bosc situada enmig dels boscos del Pla de l’Estany, a 5 quilòmetres de l’estany de Banyoles i a poc més de 20 quilòmetres del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa i la Fageda d’en Jordà.

Allotjament

Crta Pujarnol, km 5