Kamalini

Capacitem a dones joves en educació bàsica i aptituds professionals

• Informació

Fitxa tècnica

Projecte: Centre de Capacitació Kamalini

Localització: Nova Delhi

Contrapart: Educational & Développement Initiatives (EDI)

Beneficiaris directes: 3.000 alumnes

Beneficiaris indirectes: 24.000 persones

• Què fem

Kamalini

La dona índia està sotmesa a una gran discriminació, especialment en els estrats socials més baixos i en les zones rurals. Se'ls nega sistemàticament l'accés a una educació bàsica, serveis mèdics, preparació laboral, etc. per part de les seves pròpies famílies i la societat en general.

Davant aquesta situació, l'associació Educational & Développement Initiatives (EDI) va crear el 2007, el Centre de Capacitació Kamalini, en locals provisionals en Shahpur Jat, al sud de Nova Delhi, amb el propòsit de capacitar dones joves en educació bàsica i aptituds professionals que els permetin millorar el seu nivell de vida i reivindicar el seu paper en la societat a través d'un treball digne.

Si desitges més informació sobre el projecte, aqui pots descarregar una fitxa informativa

• Com ajudar

Com ens pots ajudar

Ajuda’ns a formar a joves.

• Pots fer un donatiu a través de PayPal aquí:

• Per BIZUM amb el codi: 03367