La Fundació Ordesa lliura una de les seves ajudes a la Fundació Montblanc

23 Novembre 2016

El passat dimarts 22 de novembre es va dur a terme el lliurament de premis de la XIV Edició de la Convocatòria d'Ajudes de la Fundació Ordesa destinades a aquelles entitats que treballen per millorar les condicions de vida, nutrició i salut de la infància en aquells països en vies de desenvolupament.

La Fundació Montblanc va obtenir part dels 400.000 euros que la Fundació Ordesa va repartir entre més de les 60 entitats que van ser beneficiades en l'actual edició. El projecte al qual es destinarà aquest ajut és per a la rehabilitació de la infraestructura d'Atenció Primària, Cirurgia Pediàtrica i Banc de sang de la zona de Salut de Mont-Ngalufa-I a la región de Kinshasa (R. D. Congo). Va ser presentat per María José García-Celma, membra de la Reial Acadèmia de Farmacia de Catalunya i del Patronat de la Fundació Montblanc; i María Pilar Arregui, gerent de la Fundació Montblanc.

L'acte de lliurament, celebrat a la Reial Acadèmia de Farmacia de Catalunya, fou presidit per la sotsdirectora general de Promoció de la Salut, Carmen Cabezas; el cap de l'Àrea de Suport als Joves Tutelats de la Conselleria de Treball, Francesc Balagué; l'alcaldessa de Sant Boi de Llobregat, Lluïsa Moret; la presidenta de la Fundació Ordesa, Isolda Ventura; i el membre de la Reial Acadèmia de Farmacia de Catalunya, Miquel Ylla-Català.