hosting gràcies a

Benvingut!

Entra com usuari registrat per accedir a tot el contingut

Coronavirus

14 Març 2020

El passat dijous 12 de març vam activar un Protocol intern de prevenció del Covid-19 que es troba en permanent revisió.

En destaquem:

• Totes les activitats presencials a Fundació Montblanc, o bé a qualsevol altre lloc convocades per la Fundació, queden cancel·lades fins a nou avís.
  • L’equip tècnic fa teletreball des d’aquest dilluns 16 de març i permet la flexibilitat horària per a facilitar la conciliació laboral i familiar.
  • L’atenció a les entitats no es veu alterada. Us podeu posar en contacte amb les tècniques de referència a través dels seus correus electrònics
  • L’atenció al públic es farà només per telèfon (93 3633825) i mail (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.), en horari intensiu de 9h a 14h per a facilitar al conciliació.
  • Totes les reunions es poden mantenir, sempre i quan es facin mitjançant videoconferència.
  • Fundació Montblanc per a la Promoció de la Dona està seguint les indicacions fetes per les autoritats públiques i fa una crida a seguir la informació pels canals oficials.

Sabem que són dies complicats, per això us enviem molts ànims i recordeu que ens teniu a la vostra disposició pel que necessiteu. Toca cuidar-se.

.../...

Des d’ahir, 13 d’abril, molta gent ha tornat al seu lloc habitual de treball després de l’anunci del Govern de passar a un confinament parcial. Pel que fa a Montblanc, de moment continuarem confinats fent teletreball, i mantenim la suspensió de totes les activitats a la seu de la Fundació. Els propers dies actualitzarem el Protocol i el Pla de contingència per adoptar les mesures més adequades.

Darreres Notícies

Muntaner 341, Planta 3 - 08021, Barcelona