PROTECCIÓ DE DADES

De conformitat amb el que estableix la normativa vigent de Protecció de Dades de Caràcter Personal, s'entendrà que totes les dades personals han estat facilitades a Fundació Montblanc amb l'autorització expressa perquè siguin incorporats en un fitxer de tractament automatitzat. Així mateix, s'informa que podrà exercitar, respecte de les dades personals facilitades, els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició enviant una carta a Fundació Montblanc, Carrer Muntaner 341, planta 3, 08021 BARCELONA, o enviant un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., sol·licitar, si escau, que se li remetin les dades de caràcter personal que obrin en els arxius de la fundació a l'efecte de la seva consulta, o la seva possible rectificació, o bé que es cancel·li i / o revoqui l'autorització (...)

Amb la present clàusula us informem que les vostres dades seran comunicats en cas de ser necessari a: bancs i caixes, administracions públiques i a totes aquelles entitats amb les que sigui necessària la comunicació, amb la finalitat de complir amb la prestació de servei anteriorment esmentat.
El fet de no facilitar les dades a les entitats esmentades implica que no es pugui complir amb la prestació dels serveis.

Al seu torn, t'informem que pots contactar amb el Delegat de Protecció de Dades de FUNDACIÓ MONTBLANC PAPD, dirigint-te per escrit a l'adreça de correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o a l'adreça postal Carrer Muntaner 341, planta 3, 08021 BARCELONA.
Fundació Montblanc PAPD informa que procedirà a tractar les dades de manera lícita, lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada. És per això que Fundació Montblanc PAPD es compromet a adoptar totes les mesures raonables perquè aquests es suprimeixin o rectifiquin sense dilació quan siguin inexactes.

COMUNICACIONS ELECTRÒNIQUES

L'acceptació de la política de privacitat implica la teva autorització per a l'enviament de les comunicacions electròniques necessàries per informar-te de les notícies relacionades amb Fundació Montblanc PAPD. Aquestes comunicacions es faran a través de el telèfon mòbil (SMS) o adreça de correu electrònic.

Aquesta autorització comprèn l'enviament les següents comunicacions electròniques:

Newsletters, informació d'interès sobre projectes, campanyes i continguts similars.
    Mails d'informació relacionada amb la teva activitat i relació amb Fundació Montblanc.

Fundació Montblanc estableix mecanismes mitjançant els quals pots desactivar els serveis de comunicacions electròniques de forma senzilla i gratuïta, seguint les instruccions que s'indiquen al peu legal dels correus electrònics.