Yarani

Capacitem a joves sense recursos económics en hostaleria

• Informació

Fitxa tècnica

Localització: Abidjan (Costa d'Ivori)

Projecte: Beques d'estudi per a joves de la escola de capacitació professional Yarani.

Objectiu: Yarani és una escola de capacitació professional en hostaleria per a dones joves que no han pogut continuar els seus estudis per la situació familiar d'extrema pobresa en la qual viuen.

Contrapart: Association Education et Développement (EDE)

Beneficiaris directes: 320 joves

Beneficiaris indirectes: 1.920 persones

• Què fem

Yarani

Després de dos anys d'estudi, la majoria de les joves accedeixen a un lloc de treball ben remunerat en hotels i ambaixades (més del 90% de cada promoció) o munten el seu petit negoci de càtering. Fundació Montblanc canalitza col·laboracions i destina fons propis per becar les joves.

Si vols més informació, clica aquí.

• Com ajudar

Com ens pots ajudar

Ajuda’ns a formar a joves.

• Pots fer un donatiu a través de PayPal aquí:

• Per BIZUM amb el codi: 03367