La Dra. Tendobi ens visita a Barcelona

06 Desembre 2016

La Dra. Celine Tendobi, directora del Servei de Ginecologia de l'Hospital Monkole, i Álvaro Perlado, director adjunt del mateix hospital, van estar a Espanya donant a conèixer el projecte Ebale-Monkole i la situació de la maternitat al Congo.

Van visitar Pamplona el dijous 1 de desembre, el divendres 2 Madrid i el dilluns 5 Barcelona, sempre acompanyats per Mayte Ordovás, esposa d'Álvaro i responsable del servei farmacèutic de l'Hospital Monkole.

La primera de les sessions va estar organitzada pel Servei de Ginecologia i Obstetrícia de la Clínica Universidad de Navarra i va tenir lloc a l'Edifici de Ciències de la Universitat. L'endemà, es va celebrar un còctel benèfic al Bar Las Bridas de Madrid gràcies a la col·laboració de l'Associació Amigos de Monkole i la Fundación Del Valle. Ja a Barcelona, van estar a les 10 del matí a l'Aula Magna de la Universitat Internacional de Catalunya parlant als gairebé 200 alumnes del FERT Batxillerat; a les 12 en el Col·legi Pineda davant les alumnes de Batxillerat; i van tancar la seva "tour" a les 14:30 amb un dinar i una tertúlia a la Fundació Montblanc amb 25 convidats. A la nit va tenir lloc una trobada de voluntaris del programa Mou Fitxa d'Igualada.

Darreres Notícies